HTML

Pénzkeresés az internet segítségével

Pénzkeresési lehetőségek az interneten. Feltöltés és befektetés.

Újra itt

2011.06.28. 19:41 :: PoganyPtR

Újra nekiláttam az internetes pénzkeresésnek... amiket nem tartottam fontosnak azokat töröltem az oldalról.

Egyedül a Hotfile-os pénzkeresési lehetőséget hagytam meg, mivel ez tényleg működött. Már több mint egy éve nem töltök fel semmit (dolgozok, ezért nem éreztem szükségét), így 3 havonta összejön a 15$. Referálom is van rengeteg, de 1 hónapja lett olyan akin keresztül pénzt is kapok, szóval érdemes volt belekezdeni. Lehet néha egy-két feltöltést megcsinálok, hogy gyorsabban jöjjön a pénz... amit felhasználhatok a legújabb pénzkeresési lehetőségeknél, mivel ezekhez befektetés szükséges.

Ha érdekel... olvass tovább...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyupenz.blog.hu/api/trackback/id/tr1003022709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása